top of page

PaperCat + Holiday Sale Just for You !

על החולשה שלי למוצרי נייר מעוצבים כבר כתבתי כאן כמה וכמה פעמים, גם על האהבה שלי למוצרים בניחוח רטרו בילבלתי לכם לא מעט. אז כשנפל בחלקי העונג לפגוש במותג PaperCat נשבתי בקסמו וניחוחו הנהדר דיי במהרה.

PaperCat הוא הבייבי הנוסף של איתן שילה והדר קמחי, זוג מעצבים וזוג בחיים, שנולד כמו מותגים רבים וטובים מתוך רצון לשלב בין כל העולמות: ילדים, מקצוע וזכרון ילדות מתוק מפעם. עם לידת ילדיהם נוצר בהם געגוע לעולם הנאיבי של הילדות כמו שהכרנו אנחנו: צעצועים שהיו מלאי תום וצבעוניים, לרוב עשוים מעץ או פח, בשילוב החיים המקצועיים של איתן (עיצוב המוצר) והדר (איור ועיצוב גרפי), הדרך לפייפרקאט היתה ברורה מבחינתם.

papercat
“היום, בעידן האינטרנט המהיר, המיתוג, המיסחור והפלסטיק- השאיפה היתה ליצור מוצרים שדווקא מחזירים את העבודה עם הידיים, את הסבלנות, הריכוז ואת דחיית הסיפוקים. מוצרים שיש בהם אתגר ותהליך מחשבה בשילוב עם אסתטיקה. חומר הגלם המככב בכל מוצרי PaperCat  הוא נייר, כי ניתן לאייר עליו, להדפיס, וגם לשנות את צורתו מדו-מימד לתלת-מימד, והוא כמובן אקולוגי יותר.”

אז מה זה PaperCat ?

החזון של זוג המוכשרים הוא ליצור מוצרים מעוצבים ומאוירים על טהרת הנייר והקרטון עם דגש על איכות, תחכום ואסתטיקה. מוצרים המשלבים ניחוח נוסטלגי עם “טוויסט” עדכני. בגדול, מדובר בשני סוגים שונים של מוצרים : סדרות ההרכבה והמשחקים וסדרות הדקורציה והמוצרים המשלימים. כל אחת עונה על צורך אחר.

אני התמקדתי בפאן, וביליתי אחר צהריים פורה במיוחד עם טום בפירוק, הרכבה ומשחק דמיון עם ערכת “הממלכה” (איך לא…. הרי יש שם את כל המרכיבים להצלחה מסחררת מבחינתו : לפחות אביר אחד, דרקון אחד וטירה!) #gallery-2962-1 { margin: auto; } #gallery-2962-1 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2962-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2962-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

אתנחתא קלה, לפני שאני ממשיכה ומשתפת אתכם בכל מה שטוב ויפה בפייפרקאט, במיוחד לקראת בלאק-פריידי, סייבר מאנדי ועד סוף חנוכה – משלוחים חינם בקניה מעל 50$ (195 ש”ח) בהקשת הקוד: holiday-ins

לחנות , הקליקו כאן.

נמשיך , מה עוד תמצאו תחת המותג :

Happy Paper Toys

חוברות של סדרות צעצועי נייר להרכבה עצמית (מגיל 5 ומעלה)  – בכל חוברת ניתן למצוא צעצועי נייר בפריסה שנשלפים בקלות. לכל צעצוע הוראות הרכבה מצוירות בסגנון קומיקס, ויש להכין מראש רק דבק ו…סבלנות! (מצרך נדיר בימנו לכל הדעות) סדרות צעצועי הנייר מיועדות לילדים, וגם למבוגרים חובבי רטרו ועיצוב, ולכאלה שאוהבים להרכיב ולבנות. תהליך ההרכבה משלב חשיבה קוגניטיבית, פיתוח מוטוריקה עדינה ואינטיליגנציה לוגית, ופיתוח יכולות דיוק.

נכון לעכשיו קיימות 3 חוברות שונות :

The Magical Journey כוללת 4 כלי תחבורה: מטוס, חללית, אוטובוס וכדור פורח. בחוברת ניתן למצוא אנקדוטות משעשעות על הנוסעים השונים.

The Return of the Robots כוללת 4 רובוטים מדליקים בסגנון רטרו שעוצבו בהשראת רובוטים מפח. בדף של כל רובוט מופיע גם כרטיס הזיהוי שלו ובו פרטיו האישיים.

Dolls of the World –  כוללת 3 בובות עולם להרכבה: אניקה- הבובה ההולנדית, זהרה- הבובה האפריקאית ורייקו-  הבובה היפנית. הבובות מעוצבות בתלבושות פולקלור צבעוניות לפי מיטב המסורת של מדינתן. בחוברת ניתן למצוא גם אנקדוטות על המנהגים הנהוגים בכל מדינה, וברכת שלום בכל שפה!


booklet_with_products

סדרת  Young Beginners

ערכות הרכבה עצמית ללא דבק למתחילים (לגילאים 4-9)

ערכה בנושא “ממלכה”– הערכה מכילה פריסות להרכבה עצמית קלה של: נסיכה, דרקון, אביר וטירה.


The Kingdom Kit

The Kingdom Kit


ערכה בנושא “חווה”- הערכה מכילה פריסות להרכבה עצמית קלה של: איכר, איכרה, אסם, טרקטור, פרה, חזרזיר, 2 תרנגולות וגינת ירקות.


The Farm Kit

The Farm Kit


ובסדרת המוצרים המשלימים והדקורציה :

Delightful Paper Doll Chains

שרשראות נייר צבעוניות ומעוצבות, לתלייה כקישוט בחדר ילדים, לימי הולדת וארועים. קיימות 7 שרשראות בדמויות מאוירות שונות: נסיכות, מלאכים, פיראטים, רובוטים, דינוזאורים, בלרינות ופיות-פרחים. בכל שרשרת קיימות 5 דמויות שונות של נושא השרשרת, אשר חוזרות פעמיים בשרשרת. כך שבכל שרשרת 10 דמויות סה”כ. אורך שרשרת: 84 ס”מ


ballerinas_chain_low

dinosaurs_chain_low

robots_chain_low

**גילוי נאות קצר: הפוסט הזה נכתב באהבה גדולה מהלב ולא מהכיס. את הערכה קיבלתי בחיוך ענק מהדר ואיתן להתנסות, כל השאר ממני אליכם.

signiture
bottom of page