top of page

‘Playful’ by Merrilee Liddiard (MerMag Blog)

מריל-לי , בעלת הבלוג (בין היפים והמובילים שאני עוקבת אחריהם באדיקות) MerMag היא ללא ספק מושא להערצה, ולו רק בשל העובדה שהיא מצליחה את מה שאני , ואמהות רבות אחרות, מקוות לעשות יום אחד – מריל-לי מתעדת את ילדיה בצורה הכי קריאייטיבית, בבלוג יצירתי מלא השראה ורעיונות למשחקים .

שלושת ילדיה מתועדים בצורה רציפה ממש מרגע היוולדם, תוך כדי משחק ויצירה משותפים, שעושיים בצורה כל כך מדוייקת.  היא מזהירה “כל פיסת קרטון להישמר ,אחרת תסיים את דרכה בדרך שלא יוכלו לזהותה” 🙂 , היא ללא ספק מוכשרת וקריאייטיבית בצורה לא רגילה ובעלת דמיון פורה וידיים שנועדו ליצירה.

אז אם טרם יצא לכם להכיר , כנסו ותתמכרו – MerMag Blog

ולגופו של עניין , אחרי שנים של יצירה ויצירתיות ברחבי הרשת שכללו לא מעט שיתופי פעולה משובחים עם מותגים ובולוגים אחרים החליטה מריל-לי להוציא ספר “עשה זאת בעצמך” לצעוצועים וקראפים לילדים (שזה סוג של טרנד לאחרונה) עליו היא שוקדת עם עוד כמה נשים מוכשרות תחת הכותרת “Playful – Toys and Crafts made by Hands” בהוצאת Melanie Falick of STC Craft , הספר צפוי לראות אור בספטמבר הקרוב (בדיוק בזמן לחופשות החגים), ונמכר כרגע בהזמנות מראש דרך אמזון (העותק שלי כבר הוזמן כמובן !) :

להזמנה – כאן 


playful_title-1000pxb
bottom of page