top of page

Four Monkeys – pick your Style


1002294_545822395482035_651473869_n

אם אתםן מאלה שאוהבים ונהנים מקניות באינטרנט, אתם בטח נתקלים בעשרות אתרים שמציעים חווית קנייה שונה/פשוטה/קלה/נוחה או סתם יותר מגניבה למראית עין. אבל בסופו של דבר רובם המכריע זהה.

FourMonkeys הוא שונה , לא במבנה האי-סטור שלו (שם אין שום דבר מיוחד) אלא בחיבור המיידי שנוצר בין הקונה לדמות, ברגע שזה קרה – הכל הופך קל ופשוט יותר.

מדובר בארבע דמויות (קופיפים קטנים , נטולי תווי פנים) שכל אחד מהם מאופיין בטוטל-לוק וסטיילינג אחר ושונה לחלוטין: ה”רוקר” ה”מינימליסט” ה”שיק” ו”הצבעוני” כל אחד הוא עולם אופנתי שונה ואחר ולכל אחד מלתחה משלו.

הסיפור האישי הוא כהרגלו הגשמת חלום של אמא מתוסכלת שאוהבת מותגים גדולים אבל גם קטנים וייחודיים, אוהבת אסתטיקה, אוהבת סטייל ואופנה, אבל בעיקר אוהבת לקנות ולא מצאה את האתר הזה שיאפשר לה לעשות את כל זה בקלות.

Kinga Bereczki הוא שמה והיא אוסטרית, ההיצע בחנות הוא לבנים ובנות בגילאים 0-6 (כן, כבר בגיל 0 האמא יודעת ומחליטה איך הוא רוצה שהתינוק שלה יראה ומה ילבש וחורצת את גורלו עד גיל 6 בערך אצל בנים וגיל 4 אצל בנות , אז הם מפתחים קו אופנתי משלהם שמאופיין בעיקר מהיגררות אחרי דמויות טלויזיה ו/או חברים בגן ו/או אחים גדולים) באתר מותגים מוכרים וגם אירופיים ובוטיקיים יותר, שלל אקססוריז, פרטי עיצוב לחדר, משחקים, בובות ועוד ועוד.

שווה ביקור.


the minimal boy

the rocker girl

the colorful baby girl

the chic girl
bottom of page