top of page

Tooth Fairy Stopped-by

פיית השיניים , חדי הקרן ואליהו הנביא (וגם סאנטה קלאוס לנכריים בינינו) היא נחלתם של הילדים אבל הם נצורים בליבי לעולמי עולמים (חוצמזה אין לי ספק שאי שם בחווה כלשהי, איפשהו, חיים להם בהרמוניה חדי קרן) .

לפיכך , כשטום איבד את השן הראשונה שלו (יאאאאאאאאאא ♥♥♥) ההתרגשות שלי היתה גדולה מאוד. הוא מצידו בעיקר התלהב מההתלהבות שלי, ולא ממש הבין על מה כל המהומה, וטען שזה בעיקר מפריע לו אבל שיש לו שן אחת פחות לצחצח.

אחרי חיבוקים וצהלות שמחה, התחלתי לרקום במוחי כיצד אני יכולה לגרום למאורע הנדיר הזה להיצרב בזיכרונו כחוויה חיובית וכיפית. אז מכרתי לו את סיפור פיית השיניים , שהוא כמובן לא קנה “אני יודע את ואבא הם הפייה , ובכלל אין פיות בעולם”

ואז עשיתי מעשה : התיישבתי לבחון כיצד הפינטרנסט עושה שוב את הקסם לשמו הוקם,  ומעורר בי את היצר הקריאייטיבי. ואז מצאתי תמונה של אבא חמוד שהכין קבלה עבור כל שן שהילדה שלו איבדה. וכך עשיתי !

ולהלן התוצאה: ילד עייף, עם שטר של 20 ש”ח ביד אחת וקבלה נהדרת שאמא שלו הכינה לו ביד השנייה (הילד לא יודע קרוא וכתוב עדיין, אבל זה לא העניין כאן).


2015-11-19 07.15.55

והנה היא הקבלה ברזולוציה קצת יותר קריאה , היא נבנתה בפורמט וורד הכי פשוט שיש והודפסה על נייר משרדי רגיל, מזמינה אתכם להכין אחת כזו משלכם:


פיית השיניים

signiture
bottom of page