top of page

my own little Xmas celebrations


אי שם בתחילת המאה חייתי בניו-יורק וגם קצת בלונדון, שתי ערים שקרובות לליבי בצורה יוצאת דופן, כל מי שקצת מכיר אותי מבין את ההשפעות שיש לשתי הערים הללו על הבחירות שלי ועל חיי היומיום שלי.

את הכריסמס חגגתי לא פעם ולא פעמיים, למען הדיוק לא ממש חגגתי אלא הצטרפתי לחגיגות, בעיקר לאלו שהתקיימו בגירסת סיילים מטורפים בחנויות האהובות עלי. ובאמת שהשתדלתי להדליק נרות חנוכה וניסתי ,לא ממש בהצלחה, לגרש את החושך וגם את הקור המקפיא. מאז דברים השתנו, שיניתי לוקיישן ואני כאן כדי להישאר (אבל כפי שאני טוענת  – אהבה היא לא עניין גיאוגרפי) ולמעט מתנה צנועה שאני ממש משתדלת לא לשכוח לקנות למנקה הגויה המתוקה שלי בחג, אני לא ממש חוגגת או מציינת את החג (למיותר לציין כי חוסר שתוף הפעולה של חנויות בוטיק ורשתות שונות ברחבי הארץ לא ממש מסייעים לי לשמר את המסורת כיוון שהם לא טורחים ליישר קו עם שאר העולם הנוצרי ולא מאפשרים לאנשים כמוני להינות מאוירת חג כמו שצריך!)

רצה מי שרצה וזכינו כולנו למהפכה בתחום הדיגיטל והרשתות החברתיות שפלשו לחיינו וממאנים לעזוב, ומאז אני זוכה לחגוג את הכריסמס, בצורה קצת שונה אבל לחלוטין שווה שמתבטאת באינספור איזכורים שקשורים לחג , ושצצים בערך מאמצע נובמבר (אחרי שהם מסיימים לטחון את Halloween. יבורכו, הם ממש עוזרים בהכנות לקראת פורים: חצי שנה הוא לכל הדעות פרק הזמן הדרוש להכנות לחג). הרשתות מלאות בשיתופי כל דבר אפשרי שקשור לחג – בורדים שלמים, פוסטים משובחים, הצעות לקישוטים , לאריזת מתנות , מתכונים לארוחות חג, הצעות לסידור וקישוט השולחן, לסידור הארון , סתם לסידורים –  you name it ! הכל מהכל נמצא שם בפינטרסט, בפייסבוק ובטאמבלר . כל כך הרבה רעיונות, כל כך הרבה השראה, מוצרים בהנחה, טיפים, טריקים, ולינקים לאינסוף סיילים עתידיים במקומות הכי שווים, שממש לא מחייבים הימצאות ביבשות זרות ומרוחקות , ומאפשרים לי להינות מאווירת חג ועוזרים לי באיסוף חומרים לעשייה גם בבלוג כאן וגם מחוצה לו.

אספתי לי כמה, ואתם מוזמנים להמשיך ולהינות גם בפינטרנס והטאמבלר שמתעדכנים כל הזמן :

1.קישוטים והצעות לאריזות מתנה מהבלוג FrenchByDesign


8be6c3ef58435f64c8e58e80364a2869

2.סרט לקישוט ואריזה מ One Kings Lane


bcc8b7ab913ff3c1a1b7cacee4e5057e

3. כרטיסי ברכה, הזמנות וניירית אישית אלקטרוניים Paperless Post


כרטיס ברכה

4.הצעות לקישוט הכניסה לבית HGTV


BPF_holiday-house_exterior_natural_porch_decorating_boot_planters_h_lg

5. ואיך אפשר בלי קצת קניות Kate Spade


48765e1cb8cb852e8c02c45ebfa0f49d

אוהבת את הכריסמס. מאוד.

חג שמח


signiture
bottom of page