top of page

My New Year’s Resolutions (Full List !)

Photo via Insouciant Love

ספטמבר היקר ,

זה אחלה שהגעת וזה, וכיף לך שאתה כזה סימבולי עבור כל כך הרבה בני אנוש בזה שאתה מסמל את הקירבה לסופהשנה האזרחית ואת תחילתה של השנה העברית,  ואת החזרה לשפיות אחרי אוגוסט הארוךר (למרות שהיה ממש כיף ביון!) , ואת ההתסגלות למסגרות. ואת זה שתיכף מזג האויר יחזור גם הוא לשפיות שגם הוא הוא (!) איבד ביולי-אוגוסט. וזה שאתה ‘חודש החגים’ , ובזכות זה אני לא מפסיקה לקבל סמסים של ריטיילרים של ‘מבצעים לחגים’, ושאתה משבש את כל ההסתגלות למסגרות, ושעדיין לא ממש אפשר להעריך את זמן הנסיעה בכביש בבוקר לעבודה, וגם את זה שלא באמת קיץ וגם לא ממש סתיו (יש סתיו בישראל ?!) בקיצור, בשבילי אתה ממש אחלה בעיקר בגלל שאתה חודש יומההולדת שלי , אבל כמו בכל עיסקת חבילה יש לזה גם דאון-סייד , זה בא ביחד עם החגים וחשבון הנפש ואובר-אקספוז למשפחה היותר מידי מורחבת, ובזה שזה מזכיר לי שאני ממש לא זוכרת בת כמה אני, כי הפסקתי לספור בגיל 26 או 27 או 30, מי זוכר ?! (אני אחרי לידה אל תשכח…) . אז אתה אחלה, באמת. בסה”כ ממש כיף שהגעת.

השנה החלטתי לפנק את עצמי ואותך ב’רשימת החלטות’ מורחבת (באמריקאית זה נשמע יותר מגניב – רזולושנס’ ). מתישהו נתקלתי איפשהו במישהי שהכינה מעין ‘רשימת מכולת’ של החלטות לשנה הבאה , וכדי להקל על עצמה בלנסות לעקוב או לזכור , היא חילקה אותה לחודשים, ובכל חודש התמקדה בנושא אחר. ניסיתי. לא הצלחתי להחליט איזה חודש יתאים לאיזה נושא, אז נישארתי רק עם נושאים.

אהבה – לפתוח את הלב. לחדש קשרים ישנים. לעשות מה שאני אוהבת. להגיד כן. להרגיש בנוח. לחבק הזדמנויות. “לרכב על הגל”. לתת ולקבל. להראות הערכה.

עבודה-חיים – למצוא איזון. לישון יותר. לעבוד קשה. להציב יעדים. לנסות דרכים חדשות. לשאול יותר שאלות. לגרום לדברים לקרות. החלטות הן המפתח.

סטייל – להגדיר. להשקיע. לתרום. בייסיק. שיק. נוח. לספר סיפור.

חברות – להתחבר מחדש. להושיט עזרה. לתמוך. לתעד את ההתנסויות. לעשות משהו משוגע. להכיר חברים במקומות חדשים. להחמיא ולעזור. להתרפק על העבר.

כתיבה – לכתוב יומן. לשלוח מכתבים. לקרוא. לבקש חוות דעת. למצוא קצת זמן כל יום לכתיבה.

להתאמן – לזוז. להתנסות. לעלות במדרגות. לאכול בריא. להציב יעד ולעמוד בו. להתאמן עם חברים. בלט. לדחוף את עצמי. להשיג.

לחקור לטייל. להיות ספונטנית . לגלות מקומות חדשים. ללכת למוזיאון. ללכת לאיבוד. לארוז מעט. לא לשפוט. יין. להתעלם מאיזור הנוחות שלי.

השתקפות למצוא את נקודות ההתחלה. ללמוד מהנסיון. להגדיר יעדים חדשים. לכתוב. להסתכל קדימה.

כישורים לקחת קורס. לאמץ תחביב חדש. להעמיק. לקחת סיכונים. לעשות טעויות. ללמוד ולהתפתח. להשתפר. ללמד חבר/ה. להתאמן, להתאמן, להתאמן. לעשות את מה שאני חושבת שאני לא יכולה. לעשות כיף!

סדר – לנקות. לעבור על ארון הבגדים והנעליים. להעריך מחדש. למצוא פתרונות טובים יותר. לשתף. לפשט. לסדר תמונות באלבום. לגבות.

לקרוא – לקרוא לעיתים קרובות. לעבור על רשימת ההמלצות. לקרוא בשנית ספר אהוב. למצוא משמעות חדשה.

לתת להתנדב. לתרום. להיות ספונטית. לתת זמן. לתת באהבה. להעריך בחזרה את אלו שנותנים. לא לבוא עם דיעה קדומה. להוקיר תודה.

שנה טובה !


signiture
bottom of page