top of page

Get Creative: Join NOW – Tiny Love’s Hackathon

את הפוסט הזה אני כותבת אחרי התלבטויות מעטות, מתוך החשש הלא רציונלי של “לערבב” בין שני עולמות שעד היום טרחתי במתכוון להפריד ושממלאים את יומי בשנים האחרונות: האחד מפרנס לי את הכיס – הדיי ג’וב שלי ושני מפרנס לי את הנשמה – התחביב שלי.

בסופו של דבר הצלחתי לשכנע את עצמי בעובדה שבכל מקרה שני העולמות האלו הם מיקס-אנד-מאצ’ האחד של השני, הם ניזונים זה מזה , מושפעים באופן טוטאלי זה מזה והם ככל הניראה מרכיבים את האדם השלם שהוא אני. ושבתכלס זה לא באמת משנה, הרי הצהרתי בפני עצמי מול המראה באמבטיה כשפתחתי את דיילי שאני אעלה רק דברים שאני אוהבת, רק כאלו ש”עושים לי את זה” ושאני מאמינה בהם, ושאני לא אתן לאף גורם מסחרי “ללכלך” לי את הפיד,והארוע שאני תיכף אספר לכם עליו עונה בדיוק על ההגדרה הזו. אז הגילוי הנאות הזה נועד בעיקר בשביל המצפון שלי.

ואחרי שאמרתי את זה אני רוצה חייבת לציין דבר חשוב: הפוסט הזה (כמו כל פוסט שאי פעם העליתי) הוא לא ממומן , והוא לא נכתב מהכיס אלא מהלב.

אז אחרי ההקדמה הזאת, ואחרי ששכנעתי את עצמי שזה בסדר, ואפילו הצלחתי לחבר על כך פיסקת “גילוי נאות” שלמה ולבלבל לעצמי ולכם קצת את המוח, נגיע לעיקר- האקאתון קריאייטיבי ראשון מסוגו בארץ שרוקם עור וגידים בימים אלו ע”י מיטב המוחות ובסיוע הפקתי מהשורה הראשונה של גברת “אין דבר כזה אי אפשר” ליזי סלומון , וצפוי להתקיים ממש ממש בקרוב בחסות Tiny Love (עיינו ערך – הדיי גו’ב שלי , זה שמפרנס לי את הכיס) .

למי שלא בקיא או מכיר את המונח הקאתון , הרי לכם ב-20 שניות:

במקור מגיע מעולם תוכן אחר לגמרי – הייטק/תכנות/בניית אפליקציות וכאלה , 24 שעות בהן מתכנסים אנשי קריאייטיב לחוויה המבוססת על “חוכמת ההמונים”. מקבלים בריף, מתחלקים לקבוצות ומתחילים לעבוד. בתום 24 השעות על כל קבוצה להציג את הקונספט/המודל בפני חבר השופטים. הקבוצה עם הרעיון המוצלח זוכה בפרס. איזי אז דאט.

או ב 00:53 שניות בקליפ הבא :


אז מה מחכה לנו בהקאתון של טייני לאב :

לפני הכל , תפתחו יומנים – 16-17 יולי

מי המשתתפים?

לרשימה הסופית יצליחו להשתחל 70 ברי וברות מזל , אנשים מוכשרים שיגיעו מכל קצוות הקשת הקריאייטיבית – מעצבי מוצר, מעצבים גרפיים, מעצבי תעשייתים, מאיירים, יזמים, רעיונאים (הבנתם ת’קטע)

מה יהיה ?

בעיקר כיף, מינגלינג, נטוורקינג, 24 שעות של קריאייטיב, יצירה ויצירתיות, שיתופי פעולה של מיטב המוחות, פינוקים, אוכל טוב, שתיה מעולה ובעיקר הרבה מצברוח. ובצד המקצועי תוכלו לפגוש בכיתות אומן והרצאות את דניאל צ’רני שיכבד אותנו בנוכחותו מעוררת ההשראה.

במה זוכים ?

הקבוצה שתוליד את הקונספט/המודל המוצלח ביותר תזכה ב :

1. תהילת עולם

2. 10,000 ש”ח

אז אם התחברתם למשהו ממה שכתוב כאן , או אם יש לכם רעיון או אתם בעלי כשרון כלשהו ובא לכם לבחון את גבולות היצירתיות שלכם ועיצוב,יצירה וחדשנות היא כל מה שמעניין אתכם ובא לכם לקחת חלק בחוויה החוצגופית המרגשת הזו אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן >> Tiny Love – Hackathon

נתראה !

signiture
bottom of page