top of page

5 Best Memory Journals for Mom’s

אני זוכרת שכשנולד בני הבכור שאלתי את אמא שלי הרבה מאוד שאלות לגבי איך אני הייתי, מתי אני עשיתי ועוד שאלות מסקרנות שקשורות להתפתחות שלי בגיל הרך, על חלק קטן מכפי שציפיתי קיבלתי תשובות, את הרוב היא פשוט לא באמת זוכרת. ובינינו, מי באמת זוכרת מתי יצאה השן הראשונה של הבייבי? אני לתומי חשבתי שזה יהיה מאורע כל כך משמעותי שאין סיכוי שאני אשכח, אבל מאז קרו עוד כל כך הרבה מאורעות חשובים, ציוני דרך, קפיצות גדילה שיציאת השן הראשונה של טום הפכה להיות שולית ונשכחת.

יומן מסע/ספר זכרונות או איך שתמצאו לנכון לכנות אותו, בעיקר בשנים הראשונות של הבייבי, הוא חשוב וללא ספק אחת המזכרות המהממות והקסומות ביותר שהייתי רוצה להעניק לילדי לכשיגדלו .

זה ממש לא חייב להיות תיעוד יומי (ובינינו זה גם די בלתי אפשרי…) אבל דברים משמעותיים שקרו, ציוני דרך , התנהגויות מצחיקות, הגיגים שנונים ומיני זכרונות קטנים יכולים להרכיב “יומן מסע” פרטי, מרגש ומרתק.

אספתי חמישה יומנים מלאי השראה המיועדים במיוחד בשביל זה :


MOMS ONE LINE A DAY

 1. Mom’s One Line a Day זה היומן בו אני משתמשת. התיעוד הוא ל 5 שנים. כל עמוד מחולק ל-5 פיסקאות (פיסקה לכל שנה) בה ניתן לרשום כל מה שרוצים, מגיע בתכלת לבנים או בורוד לבנות. ניתן להשיג בארץ בחנות המגדלור (להשיג כאן) .



Q&A A DAY FOR KIDS

יומן מיוחד של שאלות לשאול את הילד כל יום במשך שלוש שנים. מעין טקס יומי קצר שיאפשר לך לעקוב אחר ההתפתחות של תשובות שלו או שלה, וגם הדרך נפלאה לילדים להכיר את עצמם ולנו ההורים לתעד את התהליך. ניתן לראות כיצד השיגרה משתנה, הטעמים משתנים והאינטרסים השונים מתפתחים, כל דף ביומן מוקדש ליום אחד בשנה, ומתחלק לשלושה חלקים (אחד לכל שנה). בחלק העליון מופיעה השאלה המנחה שתעודד את השיחה ותגרום לילד להיפתח .

להשיג באמאזון – כאן





MOMS FIVE SECOND

מדובר בספר הגיגים לאמהות שאמור להכיל את המחשבות שלך כאישה על החיים, על הקריירה, על החלומות ובעיקר כאמא המגדלת ילדים קטנים פרועים ומטורפים, את יומן המסע הזה את מוזמנת להכניס לתיק ולשלוף אותו ברגע האמת, הוא לא כרונולוגי כך שלא תרגישי “אשמה” אם פיספסת יום, שבוע או חודש. הוא שם כשתמצאי את חמשת השניות להתפנות לכתוב בו.


מבית Potter Style

להשיג באמאזון – כאן



FOR MY CHILDREN

הספר מלכתחילה נולד כספר זכרונות, מחשבות, תובנות וכל חוכמת חיים אחרת שהיית רוצה להעביר ולהעניק לילדיך שיגדלו. את הספר הוציאה לאור הבלוגרית Dionna Ford בעלת הבלוג Code Name:Mama הוא מעוצב ומאוייר באופן כל כך מעורר השראה, בתקווה שזה מה שיגרום לך להתיישב ולכתוב.

בהוצאת Dionna Ford להשיג באמאזון – כאן


MY QUOTABLE KID

אימרות מקוממות, או כאלו שנוגעות ללב, הגיגים שנאמרים בעוקצנות או סתם עיוותים חמודים שלא ניתן לעמוד בפניהם שהילדים שלנו אומרים תמיד מציעים הצצה בלתי צפויה לתוך עולם שכולו שלהם.

זהו למעשה יומן מזכרת שינציח בבטחה את התובנות וההגיגים שלהם לדורות הבאים.

בהוצאת Chronicle Books

להשיג במגדלור – כאן 



signiture

bottom of page