top of page

10 Rules Every Lady Should Live By

ההגדרה הפורמלית של לידיי (“גברת” בשפתנו) היא “אישה מנומסת ומתחשבת עם סטנדרטים גבוהים של התנהגות נאותה” .

באופן אישי הייתי מוסיפה להגדרה גם – ליידי היא אישה הבטוחה בעצמה ובעולם הסובב אותה, אישה שיודעת מה וכמה היא שווה ומשדרת בטחון . יחד עם זאת אני ללא ספק מאמינה שיש כמה “כללים” שכל ליידי צריכה לסגל לעצמה ולחיות עלפיהם , הנה 10המובילים שלי:


#1

1. נימוסי שולחן זה לא רק הכרחי זה מחייב

כולנו רעבים, ולפעמים אפילו אנחנו רעבות, אבל אתן יודעות היטב שאמא שלכן היתה מעירה לכן כבר מגיל צעיר לשמור על נימוסי השולחן המתאימים . בעניין הזה ולמחמירות יש סט שלם של “חוקים” ו”עשי/אל תעשי” , בגדול ובבסיס : הביאי את המזלג לפה שלך, לא את הפנים שלך לצלחת, תמיד תלעסי כאילו שיש לך סוד. לאף אחד אין שום רצון לראות או לשמוע מה יש לך.




#2

2. העריכי וכבדי את עצמך

אם את לא מכבדת את עצמך, גם אחרים לא יכבדו אותך. עליך להיות בטוחה בעצמך ובמה שיש לך להציע , להיות יפה ולהרגיש יפה. להיות האישה שגבר צריך ולא האישה שצריכה גבר. זכרי שאת אחראית לאושר שלך.




#3

3. חייכי. זה יעזור לך בדרכך.

אל תתני למצב הרוח שלך להכתיב את הנימוסים שלך. בין אם היום שלך מלא בלימונים או בקשתות בענן, הנימוסים שלך לא צריכים להשתנות . אם את נראית ומתנהגת כמי שעושה מאמץ , הסביבה תעריך את זה . תני לחיוך שלך לשנות את הסביבה ולעולם אל תאפשרי לסביבה לשנות את החיוך שלך .




#4

4. שמרי על סטנדרטים גבוהים 

בעיקר כשזה מגיע לגברים. את יודעת מה את רוצה ומה שעושה אותך מאושרת. אל תבזבזי את הדמעות שלך על מישהו שאפילו לא מגיע לו לראות אותך מחייכת ומאושרת. אם הוא לא מתייחס אליך כמו נסיכה, אז לא מגיע לו להיות הנסיך שלך.




#5

5. הישארי קלאסית. ומהממת. 

ללא קשר למצב, יש זמן ומקום לכל דבר. זה טוב להיות גלויה וכנה, אבל יש קו דק מאוד בין להיות מנומסת ואלגנטית ללהיות בוטה. היזהרי לא לבלבל בין השניים.



#6

6. כנות זה שם המשחק. 

אל תהיי מעורפלת, פשוט תהיי כנה. אם אתה לא יכולה, לא רוצה או אין לך כל כוונה, פשוט תגידי. לעולם אל תסכימי ליותר ממה שאת יכולה להתמודד איתו. אנשים יעריכו את האמינות והיושר שלך.




#7

7. אל תהיי מלכת הרכילות 

כולנו חוטאות בזה “שמעתי?!” ו”ראית את..?!” רכילות היא עניין שכמעט בלתי אפשרי להמנע ממנו . הישמרי והיזהרי מהנשים שמרכלות יתר על המידה. בסופו של דבר תהפכי הרי להיות גם מושא הרכילות שלהן.




#8

8. אל תיהיה גסת רוח 

לפעמים באמאץ להוכיח את הנקדוה שלך זה ניראה מתאים להשתמש בשפה לא גבוהה . עם זאת, כאשר את בציבור , נסי לשמור על שפה נקייה. הרוב המכריע רואה בניבולי פה סימן של אוצר מילים דל .

זכרי – אם אין לך משהו נחמד להגיד, עדיף שלא תגידי שום דבר כלל.




#9

9. אל “תשחקי אותה” טיפשה

אינטליגנציה היא סקסית, ולכן אל תנסי להיראות טיפשה. עליך להיות גאה במי שאת ובהשגים שלך לאורך הדרך. ידע הוא כוח.




#10

10. השאירי משהו לדמיון

פשטות היא התחכום האולטימטיבי. השמלות שלך צריכה להיות צמודות דיין כדי להחמיא לנשיות שלך , אך רופפות מספיק כדי להדגיש את ליידי.



המקור : My Jewelry Center


signiture
bottom of page