top of page

10 Pinterest Boards you MUST Follow

פינטרסט הוא ספק ההשראה הגדול ביותר עבורי, אנחנו מבלים יחדיו שעות לא מבוטלות מהיממה ואני חייבת לציין שאף פעם לא משעמם לנו. המבחר הוא אינסופי אבל בכל זאת הצלחתי להרכיב רשימה של עשרה בורדים מלאים השראה שמומלץ להציץ וכמובן להתחיל לעקוב, שיפור מצב הרוח מובטח באופן מיידי.

ואם בטעות אתם עדיין לא עוקבים אחרי הבורדים של דיילי בפינטרנסט, הכנסו עכשיו – כאן 

Happy Pinning !


1. Black&White של ניקול פרנזן , צלמת לייפסטייל ניו-יורקית. בבורד תמצאו קצת וינטג’, קצת סלבריק’ה והרבה מאוד נשים מהממות שמצטלמות נהדר בגוונים הכה אהובים שחור-לבן. תמיד מנצח.


B&W board

2. Floral & Plants של Amy Saucega, לא צריך להכביר במילים: תאווה לעינים וקסם שאינו נגמר, משפר באופן מיידי את מצב הרוח.


floral board

3. Spring Recipes של Food52 – לאכול עם העיניים במלוא מובן המילה. חלק נרחב מהתמונות מקשרות ישירות למתכון באתר.


food board

4. Gift & Packages של Sinja Bloeme סטייליסטית הולנדית . בורד השראה מצוייין לעטיפות ואריזות למתנות,  את רובן אפשר די בקלות להכין לבד.


GIFTS&PACKS

5. Home של Sanna Hauska-Kinnala, ללא ספק ראיתי את עצמי חיה כמעט בכל אחד מהחללים שהיא הצליחה לאסוף.


home

6. Little Spaces של Merrilee Liddiard הידועה כ MerMag המשובח. כל חדר שינה שאתם רק יכולים לחלום או לדמיין נמצא שם. אוסף מרשים ביותר שמשמש השראה מצויינת אם אתם בדיוק מתכננים שינוי בחדר הילדים .


little spaces board

7. Making Book Club של Craft Candy . סיפרייה עם מגוון רחב של ספרים על טהרת ה Crafts & DIY לכולללללם:  לילדים, למבוגרים, למתחילים, מתקדמים , הכל נמצא כאן. מאגר מידע מצויין לספרות מקצועית .


making board

8. Paper Art של Chloe Fleury. על נקראש שלי על קלואי כבר הרחבתי במילים בפוסט נפרד , כך שנותר לי רק להזמין אתכם לבהות ביצירות שלה גם בפינטרסט. כשרון לא חוקי בעליל.


paper art

9. Travel in Style של הבלוג Story of my dress, בדיוק בזמן לחופשות הקיץ. אם כבר לנסוע , אז שיהיה בסטייל.


travel board

10. Words של Blue Bubble- ואיך אפשר בלי משפטי השראה וציטטות שגורמים תמיד לעצור לרגע ולחשוב. מדובר בבורד עם אלפי (!) ציטוטים לכל סנריו שרק אפשר לחשוב עליו.


word board

bottom of page